Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Τι θα ψηφίσω.

1) Νέα Δημοκρατία (Κ.Καραμανλής), Αν μου δώσουν τα μισά από όσα έχουν κλέψει.

2) Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα (ΠΑ.ΣΟ.Κ.) (Γ.Παπανδρέου), Αν μου δώσουν τα μισά από όσα θα κλέψουν.

3) Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (Α.Παπαρήγα), Μόλις καταλάβουν ότι ζούμε τον 21ο αιώνα.

4) Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς (ΣΥΡΙΖΑ) (Α.Τσίπρας), Μόλις αφήσουν τα πράσινα κουβαδάκια και πάνε σε άλλη παραλία.

5) Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός (ΛΑ.Ο.Σ.) (Γ.Καρατζαφέρης), Αν μου κάτσει η Μανουλίδου.

6) Πανελλήνιο Μακεδονικό Μέτωπο (ΠΑ.Μ.ΜΕ.) (Σ.Παπαθεμελής), Αν ψηλώσει λίγο ακόμα ο αρχηγός.

7) Δράση (Σ.Μάνος, Α.Αβραντίνης, Α.Αϊβαλιώτης, Α.Καρίπογλου,Ι.Κτιστάκης, Ι.Μπουτάρης), Για πιάσε ένα μοσχοφίλερο.

8) Ένωση Κεντρώων (Β.Λεβέντης), Αμα πιάσει 90% τηλεθέαση η εκπομπή του.

9) Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή (Ν.Μιχαλολιάκος), Αν θέλει σπάσιμο το κεφάλι μου.

ΜΕ τα υπολοιπα (κάπου 33 σύνολο) κόμματα δεν ασχολούμαι κάν. Δεν τα δείχνει η τηλεόραση αρα .. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

5 σχόλια:

  1. αν παρεις τα μισα.... ξερεις τις αναγκες μας... ενα καινουργιο λουρακι για την κορινα θελουμε:ρρρρρρρ

    εχω το κρασι της σαλουτ σου κανει?;ρρρρρρρρρρρρ
    λολολολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν σου κάτσει η μανουλίδου και εγώ μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ερώτηση ξανθιάς: Μπορούμε να ψηφίσουμε όλα τα κόμματα? Μπορώ να στείλω εσεμες με τα νούμερα που ανέφερες???? Δεν γράφεις σε ποιό τηλέφωνο να το στείλω! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τωρα γιατι μου το εκανες αυτο?
    με μπερδεψες χειροτερα ειχα παρει αποφαση να ψηφισω Κατμαν μαζι με τον Βεργη μου αρεσε το συν8ημα τους και η κορμοστασια τους αλλα με δελεασες πως μπορει να παρεις μισα απο τον ενα και μισα απο τον αλλο και λεω να σε βοηθησω στο ξοδεμα:PPPP
    Stellitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Γαβ: δεν ξυνισε ακόμα?΄

    @ Δημήτρη: Άμα μου κάτσει θα κάνω μετά πως δεν σε ξέρω.

    @Σις: Στείλτα στο δικό μου και θα τα προωθήσω ανάλογα.

    @Στέλλα: Στο ξόδεμα δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσίου