Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Ωχ εκλογές παλι, τα ηρεμιστικά μου γρηγορα!

10 σχόλια:

  1. σ αρεσαν τελικα οι ενεσεις.... ζητας και αλλες:ρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τρέξε να ψηφίσεις, γιατί κατηγορηθήκαμε για αμερικανάκια!
    λενιώ χώσιμο ήταν. λοοοοοοολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε μητσο πολυ σε πειραξε το αμερικανακι?
    τυψεις τυψεις?:ρρρρρρρ

    δεν με νοιαζει το χωσιμο ... με τα πολιτικα βιωματα που εχω .. ετσι σκεφτομαι ετσι πρατω .....

    εσενα σε πειραξε το χωσιμο πιο πολυ :ρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λένα μου δεν με πείραξε τίποτα, και γιαυτό την πλάκα την κάνω σε αυτό το μπλογκ που είναι ποιό "κλειστό" φιλικά.

    σε ότι διαφωνώ, η το σχολιάζω στο ποστ σου, η το ποστάρω στο μπλογι μου.

    Τα πολιτικά σου βιώματα ενδεχομένως είναι τέτοια που σου προκαλούν οργή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι , όποιος δεν συμφωνεί το βουλώνει.Εγώ εκεί διαφώνησα με το ποστάκι σου.στο τουμπεκί.

    βεβαίως πολιτική πράξη είναι η ψήφος, σεβαστή.
    στον εκλογικό νόμο, υπάρχει το λευκό και το άκυρο επίσης.

    άλλο τόσο πολιτική πράξη είναιη αποχή.δεν ατιλαμβάνομαι το τουμπεκί κατάλαβες?

    σε κάθε περίπτωση, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς με μάς, πολιτικοποιημένος είναι κάποιος όλο το χρόνο και όχι μιά μέρα.

    έτσι δεν αλλάζουν τα πράγματα.
    αλλά μπορεί και να αλλάζουν και να έχεις δίκιο.

    η επίθεση η φραστική όμως σε μένα που δεν θα ψηφίσω και το κάνω κάτω από συγκεκριμένο ιδεολογικό λόγο δεν είναι λίγο τραμπουκισμός?

    θέλω να πώ, να είμαστε λίγο πιό όπεν γιατί οι δική σου άποψη δεν είναι η σωστότερη. και η δική μου επίσης ε?

    χαλαρά που λέτε και σεις οι θεσσαλλλλονικιοι:pppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα ορ8ογραφικά λάθη είναι από βιασύνηηηηη λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ετσι και αλλιως δεν τα καταλαβενω τα ορθογραφικα λαθη :ρρρ

    εχω βρισει και αλλες φορες και δεν το πηρες προσωπικα ... ισως δεν σε αγγιζε το θεμα ...

    παντα με εξοργηζε η αποχη γιατι δεν την θεωρω πολιτικη αποψη ... αυτο ειναι ολο το θεμα .... δεν ειναι τωρινο απο παντα το εχω ...
    ουτε ηταν προς εσενα .... γιατι δεν ηξερα καν οτι θα δεν θα ψηφισεις ..... ηταν προς ολους που εχουν αυτη την αποψη .... και αυτο που με εξοργηζει περισσοτερο ειναι οτι ειναι κατευθηνομενη απο εφημεριδες δημοσιογραφους κτλ κτλ
    και καθοντε σαν προβατα και ακουν αυτους που θελουν να περασουν αυτο που τους συμφερει ....
    ουφ
    με κουραζεις μεσημεριατικα και εχει και ζεστη :Ρρρρρ

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτό προσπαθώ να σου πώ από το πρωί!

    ότι η οργή εξαιτίας της πολιτικής , οδηγεί σε ακραίες καταστάσεις.


    δεν χρειάζεται οργή, η οργή οδήγησε σε εμφύλιους, σε φασισμούς, (σταλινικούς και χιτλερικούς).

    δεν το πήρα προσωπικά, απλά παραθέτω μιά άποψη αντίθετη με την δική σου.

    αν εσύ δεν θεωρείς πολιτική πράξη την αποχή, εγώ δεν θεωρώ την ψήφο (το γιατί το πόσταρα στο μπλογκι μου, όπου κοινοβουλευτική δημοκρατία είναι η νεοφασιστική εκόλαψη)και για άλλους λόγους επίσης που χρίζουν ουζοκατάνυξης χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδα και εγώ 7 σχόλια στο ι-μέιλ μου και νόμιζα πως επιτέλους αναγνωρίστηκε η συγγραφική μου αξία. Ετοιμαζόμουν να βάλω διαφημίσεις στο μπλογκ να τα οικονομήσω. Να κάνω μοντερέισον στα σχόλια. Να καλέσω διάσημους μπλόγκερς σαν μέλη. Να μην σας μιλάω απο έπαρση.
    Να ψηφίσω Καραμανλή στις εκλογές.
    Τελικά αποφάσισα να γράψω τι θα ψηφίσω εγω στις εκλογές μπας και σας ανοίξω τα μάτια :Ρ

    Παρεπιπτώντος θεωρώ την ενσυνειδητη αποχή πολιτική πράξη, που όμως χάρις στο "όπως μας βολεύει" εκλογικό σύστημα έχουν κατορθώσει να την ενσωματώσουν στα κέρδη τους, αυτοί ακριβώς που απαξίωσαν το πολιτικό μας σύστημα.
    Το ίδιο έχουν κάνει και με τα άκυρα λευκά βέβαια που επίσης τα μοιράζουν μεταξύ τους, όπως ακριβώς και οι ύαινες το φαγητό τους. Η δυνατότερη τρώει πιο ,η αμέσως επόμενη στην ιεραρχία λιγοτερο και ουτω καθ'εξής.
    Δουελιά τους .. και δουλειά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έτσι είναι φίλε, είναι πιο σύνθετο το θέμα , από το αν θα ψηφίσει κανείς πασοκ η νδ.

    δυστυχώς το 70 % των ψηφοφόρων , εκλέγουν εδώ και μια 30ετία, βασιλικές οικογένειες(ελληνικές όχι γερμανικές αυτή τη φορά).

    τώρα, αν δεν ψηφίσει κανείς , (συνειδητά και όχι επειδή έχει να πάει για μπάνιο ή όπου αλλού), ενδεχωμένως να κάνει λά8ος. σε καμμία περίπτωση όμως, οι πολιτικά σκεπτόμενοι που θεωρώ ότι είμαι ένας από αυτούς , σε καμμία περίπτωση δεν θα κλείσω το στόμα μου και πάνω από όλα την σκέψη μου, επειδή έτσι πιστεύει η κατά τα άλλα αγαπημένη κουμπάρα μου(λενα σμακ).

    μπορεί και να το κάνω όμως για την λένα.γιατί στο κάτω κάτω , πολιτική σκέψη , δεν μπορεί κανείς να εκφράζει αν φανατίζεται. οπότε λένα οκ ρε το βουλώνω και άμα γουστάρεις για πάρτη σου ψηφίζω και πασοκ αμα λάχει!

    γιάννη, ευχαριστούμε για τον κυβερνοχώρο που μας διέθεσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν κάνει τίποτα, δηλαδή 100 ευρώ η λέξη.
    Υ.Γ.Αν δεν βγάλω τα χρωστούμενα επιφυλάσσομαι για αύξηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσίου