Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Απόγνωση

Δεν κοιμάμαι το τα βράδια.
Αγωνιώ, υποφέρω, τρέμω
Δεν τρώω, δεν πίνω νερό.
Χτες ξέχασα τα κλειδιά του αυτοκινήτου και το έσπρωχνα μέχρι τη δουλειά
Σήμερα δεν θυμόμουν ποιος είμαι μέχρι που με αντικρυσα στον καθρέπτη.
Ο καθρέπτης έσπασε και οικονόμησα επτά χρόνια γρουσουζιάς.
Επειδή τα μονά νούμερα μου την δίνουν έσπασα άλλον ένα για να τα κάνω δέκα τέσσερα.
Έδωσα όλα μου τα λεφτά σε ένα ζητιάνο στο φανάρι.
(μου είπε και ευχαριστώ που σήμερα θα έτρωγε μισό κουλούρι).
Ανέβηκα σε ένα δένδρο και πέταγα νεράτζια στους περαστικούς .
Ένας μου το πέταξε πίσω και με πέτυχε στο μάτι.
Ονειρεύομαι λιβάδια γεμάτα πράσινα άλογα.
Ένα έμοιαζε στον Πάγκαλο.
Τι έχω;
Γιατί δεν μπορώ να ησυχάσω;


ΘΕΕ μου
πότε θα εκλέξει επιτέλους αρχηγό η Ν.Δ.;


11 σχόλια:

  1. αι ρε χαμενο και εγω λεω τι εγινε....
    %^%^%^%%^%^$%#$

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σού ρχεται η καγκελάριος φον ντόρα μπακοχούφτεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑ!
    Υπομονή......!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωσονούπω (ο θεός και η ψυχή του αν γράφεται έτσι)
    όμως σου έχω ένα κακό νέο!
    εσύ
    θα
    συνεχίσεις
    να
    είσαι
    έτσι!!!!

    :ΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μακάρι να βγεί η Κυρία Ντόρα αρχηγός της ΝΔ.
    ο Πατέρας της ήταν ο καλύτερος πρωθυπουργός της Ελλάδας.
    όχι άλλη σαν την χθεσινή ημέρα
    ΖΗΤΩ
    ΖΗΤΩ
    ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλέ τι παίρνει αυτό τελευταία???
    απαπααα :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βαλαν αεριο και μαλλον κανει εισπνοες:ρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xaxaxaxaxaxaxaa
    ε πες έτσι ντε και ψάχνω τζάμπα σε ιατρικές εγκυκλοπαίδειες :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν βάλαμε ακόμα .... κάθε πρωί αερίζομαι στον σωλήνα για να ζεσταθούμε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. οικολογική λύση για θέρμανση, αν και λίγο επικίνδυνη για ...την παρθενιά σου χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευτυχώς το εγκατέστησαν και γλύτωσα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσίου