Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Υπερσυμετρία

Με ξύπνησε ένας θόρυβος . Δεν είχε ξημερώσει ακόμα και το λιγοστό φώς που έμπαινε από την ανοικτή μπαλκονόπορτα δεν με άφηνε να διακρίνω καθαρά μια μεγάλη σκιά δίπλα στην τηλεόραση.
Ανασηκώθηκα λιγάκι , έπιασα το τηλεκοντρόλ από το τραπεζάκι δίπλα μου και με δυνατή (;) φωνή προσπάθησα να την τρομάξω να φύγει. Η σκιά έμεινε ατάραχη λες και δεν με είχε ακούσει καν, αδιαφορώντας για την αγριάδα που ήμουν σίγουρος ότι εξέπεμπα και μάλιστα έδειχνε να μεγαλώνει. Σηκώθηκα όρθιος και η σκιά πήρε τη μορφή μαύρης τρύπας που ήταν έτοιμη να με καταπιεί. Άρχισα μάλιστα να νοιώθω μία ελκτική δύναμη να με τραβάει προς το μέρος της και ένοιωθα να μην έχω δυνάμεις να αντιδράσω.
Έσφιξα το τηλεκοντρόλ προς το χέρι μου και οπισθοχώρησα. Η Σκιά έγινε μία πύρινη σφαίρα, μεγάλωσε και φώτισε το δωμάτιο . Ενέργεια σκέφτηκα άθελά μου, η σκοτεινή ύλη υπάρχει! Την βλέπω Γίνομαι μάρτυρας φυσικών δυνάμεων αναπόδεικτων μέχρι σήμερα.
Η τηλεόραση ανοικτή έδειχνε ακόμα τον Νανόπουλο να συνομιλεί με δημοσιογράφο.

5 σχόλια:

  1. Ησουν το κοχυλακι που πεταγα απο μπαλκονι και δεν το ηξερες :ΡΡΡ?????
    Μολις ανοιξες τα ματια σου καταλαβες
    που βρισκοσουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα συγνώμη κι εσύ χρυσέ μου με το τηλεκοντρόλ πήγες να το παίξεις τσαμπουκάς.. χιχιιχι...
    προτείνω ελαφρυά τροφή το βράδυ και πολλλάαα νερά... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ μιλάω επιστημονικά και σεις μου ρίχνετε το επίπεδο!!!!!! :Ρ
    @Γαβ: Πάντα.
    @Οστρακο: Τηνεπόμενη φορά που θα ανάψετε κεριά καλέστε καλού κακού την πυροσβεστική.
    @Κατερίνα: Παραβλέπεις την δύναμη του τηλεκοντρόλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσίου