Τετάρτη, 9 Μαΐου 2007

Χατήρια δεν χαλάμε την σκυτάλη την ..... αρπάμε

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Κάθε Στιγμή μετά τον πόνο
2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Τα πάντα
3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Βλέποντας τον εαυτό μου στον καθρέπτη μετά το τελευταίο ξενύχτι

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ζήσε και άσε τους άλλους να ζήσουν
5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Ότι είμαι εγώ
6. Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα δικά μου
7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Δεν αναγνωρίζω ιστορικές προσωπικότητες

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Αποφεύγω να ηρωοποιώ η να απαξιώνω κάποιον


9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Το ταξίδι
10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Βιβλία αγαπάω και όχι συγγραφείς


11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα;

Να με καταλαβαίνει.
12. ... και σε μια γυναίκα;

Να την καταλαβαίνω

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Βλέπε απάντηση 10
14. Το τραγούδι που σφυρίζετε, κάνοντας ντους;
You wash your face in my sink

Simplicity with synchronicity make a mind meld
Revealed if possible like a walk in a mind field
Sadly, you get up to bat and take a swing thing
Should I
Shouldn't I try?
Too late
You sunk into the sink that I wash my face
You wash your face in my sink
In my sink

15.
Το βιβλίο, που σας σημάδεψε;
Ένα που μου πέταξε ο αδελφός μου και έσκισε το μάτι μου .
16. Η ταινία, που σας σημάδεψε;
Ο Τζόνι πήρε το όπλο του.
17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ματίς, Πικάσο, και η κόρη μου
18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μπλε της θάλασσας σε όλες του τις αποχρώσεις και Μαύρο
19. Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας;
την κόρη μου (όποιος/α με πει χαζομπαμπά θα τον κάνω γαμπρό και … χάθηκε.)
20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Jim Beam συνοδεία Μπύρας
21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που με γνώρισα
22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Να γράφω ψυχολογικά τεστ
23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Να ταξιδεύω.. νοερως


24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να χάσω το φως μου
25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν με ρωτάνε δημοσιογράφοι στο δρόμο την γνώμη μου για ένα θέμα , στα γκάλοπ κάθε είδους και στις ερωτήσεις του είδους… είμαι όμορφη?
26. Ποιο είναι το μόττο σας;
I do not care to belong to a club that accepts people like me as members (το έχω κλέψει από τον αδελφό μου) ο οποίος το έκλεψε από τον Groucho Marx
27.
Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ξαφνικά
28. Εάν συναντούσατε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Το Είμαι θεός, ήλιος καλοκαιρινός σε R&B.


29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσθε αυτό τον καιρό;

Σε καταστολή.