Παρασκευή 20 Απριλίου 2007

Ερχεται!!!!!!!

12 σχόλια:

  1. Και τα δύο! Αγκρρρρρρ Γιάννο!!! Σαν πολύ νωρίς δεν μας ξεσηκώνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ δεν είναι νωρίς Δώρα,
    Σις και τα δύοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά! Χειμώνα έτσι κι αλλιώς δεν είδαμε, θάλασσα έτσι κι αλλιώς δεν θα δούμε. Μπορώ να πω ότι δεν έχω περιθώρια για ξεσήκωμα λοιπόν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί η Μάυρη θαλασσα τι εχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είμαι εγώ ρατσίστρια, αυτή είναι Μαύρη :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε ναι συμφωνώ εδώ ανέχεσαι τον Μήτσο :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οκ, σήμερα συνήλθα από το σοκ, και έρχομαι για τα συχαρίκια. Αν και δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή να πέσω από το μπαλκόνι! Έφτυσα αίμα να σας ξεφύγω και τώρα μου μαζεύεστε εδώ, ένας-ένας! Να δω και τους Σαλονικιούς εδώ μέσα και να κλείσω ως βλόγερ η εγχειρισμένη!!!

    Σμουτς, μωρό μου, ετοιμάσου να σε χουφτώσω με την πρώτη ευκαιρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Composition Doll κι εγώ σαλονικιά είμαι! Περαστικά σουυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ουδέν κρυφόν .. υπό τον Ιανόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιάννο σου άρεσε η μουσική ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άψογη είναι Δώρα, το είχα στην σελίδα σου για να ακούω και είπα να σε αντιγράψω ως αυθεντικός ζηλιάρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσίου